Måndag o Tisdag

Igår pratade jag då med min syo, han skulle kolla upp lite med Info komp i Linköping så det är det jag hoppas på att det ska bli just nu!
Har inte fått något svar än men det blir nog någon gång nästa vecka.
Fick även känslan igår så jag var tvungen att åka hem.. Det suger.
Kom inte till skolan idag heller, det fungerar verkligen inte. Så idag har dagen spenderats i Linköping med mamma.
Hoppas på att komma iväg imorgon så att ja kanske får något gjort denna veckan.
Imorgon blir det även att vara med Anna förresten! <3

Snart är min kaka klar som jag har bakat och då blir det att titta på deckare med mamma o pappa. Sen är det bara peppa för Idol, Mariette <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0