Thåström

Det var längesen jag uppdaterade den här sidan. Jag ursäktar för det, men det har varit ganska rörigt och lite förändring i mitt liv som jag kände att jag ville få lite koll på först.
Men nu är det kanske dags att börja blogga igen!

Först och främst så är valet med skolan klart, Info Komp blev det. Känns mycket bättre nu.
Jag har även börjat må lite bättre, vilket är mycket skönt.
Annars har livet i princip rullat på. Var på Ikano igår med Linda och handlade julklappar, blev 3 stycken så nu har jag iallafall börjat :)

Idag blir det först att dra till skolan och sen blir det vidare till träningen!
Kvällen och natten kommer förhoppningsvis spenderas med Lisa <3

Nu är det musik o vila som gäller!
Pussar o Kramar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0